1. Czy hotel honoruje płatność bonem turystycznym? Tak, w naszym hotelu można zrealizować bon turystyczny.
2. W jakich godzinach możliwe jest zameldowanie i wymeldowanie? Standardowo zameldowanie możliwe jest od godz. 15:00, natomiast wymeldowanie do godz. 11:00. Wcześniejsze zameldowanie zależy od dostępności i każdorazowo taką chęć i możliwość powinna być skonsultowana przed przyjazdem z hotelową recepcją. Późny przyjazd jest możliwy, jednak jeżeli ma nastąpić po godz. 22:00 prosimy o wcześniejszą informację. Za przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie obowiązują dodatkowe opłaty.
3. Czy akceptowany jest pobyt zwięrząt? Tak, hotel akceptuje zwierzęta, obowiązuje dodatkowa opłata 50 PLN za noc
4. Czy jest dostępny parking? Hotel dysponuje wewnętrznym parkingiem dla około 10 samochodów, oraz parkingiem na położonym 50 metrów od Hotelu terenie za budynkiem Miejskiego Ośrodka Kultury (miejsc dla około 20 samochodów). Jest to parking niestrzeżony. Hotel nie gwarantuje dostępności, brak też jest możliwości wcześniejszej rezerwacji miejsc. Cena za noc to 25 PLN za pojazd.
Inne miejsca parkingowe znajdujące się wokół Hotelu to teren miasta Szklarska Poręba i pobliskich właścicieli nieruchomości a parkowanie tam jest dozwolone według przepisów ruchu drogowego. Niewłaściwy postój może skutkować otrzymaniem mandatu. Na Dworcu PKP oddalonym 5 minut drogi od Hotelu są dostępne miejsca parkingowe - są one bezpłatne, tam jest możliwe aby parkować autokary.
5. Czy pokoje zaopatrzone są w aneks kuchenny? Nie, nasze pokoje nie posiadają aneksów kuchennych. Zapraszamy do naszej restauracji.
6. Czy na terenie obiektu można przechowywać rowery lub narty? Tak, z powodzeniem posłuży do tego nasza hotelowa narciarnia znajdująca się obok recepcji.
7. Czy basen, sauna i jacuzzi są wliczone w cenę noclegu? Tak, dostęp do wymienionych udogodnień jest zawarty w cenie noclegu.
8. Jaka jest odległość od Dworca PKP? Stacja Szklarska Poręba Górna jest oddalona od hotelu ok. 5 minut pieszo.
9. Czy w łazienkach jest dostępna suszarka? Tak jest.
10. Jakie są godziny posiłków? Śniadania serwowane są w tygodniu w godz. 8:00-10:00, natomiast w weekendy w godz. 8:00-10:30. Wykupione obiadokolacje są serwowane w godz. 17:00 - 19:00
11. Jakie są udogodnienia dla dzieci? Po za dostępnym basenem dla najmłodszych gości przygotowaliśmy specjalny pokój zabaw znajdujący się na 3 piętrze obok pokoju numer 38. W pokoju tym znajduje się m.in. huśtawka, tablica i kreda, zabawki dla chłopców i dziewczynek, jeździki, lalki, stacje do odgrywania rół np. kuchnia czy dom Maszy, kolorowanki, gry planszowe.
12. Czy jest dostępna siłownia? Nie jest dostępna.
13. Czy istnieje możliwość dostawki do pokoju dwuosobowego? Nie, w nasyzm hotelu nie zapewniamy dostawek do pokoju dwuosobowego. Dysponujemy 4 pokojami trzyosobowymi oraz 6 pokojami o podwyższonym standardzie: STUDIO pomieści 4 osoby, PREMIUM pomieści 3-4 osoby w zależności od konfiguracji oraz APARTAMENT który pomieści 4 osoby.
14. Czy są dostępne łóżeczka niemowlęce? Tak za dodatkową opłatą 50 PLN za noc dostępne są w ograniczonych ilościach zestawy dziecięce zawierające: łóżeczko z materace i pościelą oraz wianienkę. Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja i weryfikacja dostępności kontaktując się z hotelową recepcją.
15. Czy każdy pokój posiada łazienkę? Tak
16. W jakim wieku dzieci nocują bezpłatnie? Dzieci do lat 10 śpiące w łóżku z rodzicami nocują bezpłatnie. Dokonując rezerwacji przez stronę należy pamiętać, że system automatycznie zakłada, że dziecko do lat 10 nocuje bezpłatnie i śpi na łóżku z rodzicami. Nie przygotowujemy dostawki dla dziecka. Możliwe jest zarezerwowanie łóżeczka niemowlęcego - natomiast nie można dokonać tego przez stronę www, w tym celu należy skontaktować się z hotelową recepcją 75 75 28 000 (posiadamy ograniczoną dostępność łóżeczek niemowlęcych). W związku z powyższym system przy rezerwacji 2 osoby dorosłe plus dziecko do lat 10 będzie proponował do rezerwacji pokoje dwuosobowe, ponieważ zakładać będzie że dziecko śpi w łóżku z rodzicami. Wybierając inny proponowany typ pokoju, gdzie z reguły jest więcej łóżek, decyzja czy dziecko śpi z rodzicami czy na dostępnym innym łóżku należy do rodzica. W razie niejasności prosimy o kontakt z hotelową recepcją 75 75 28 000.
17. Czy dostępne są czajniki w pokojach? Tak w każdym pokoju jest dostępny zestaw powitalny zawierający w dniu przyjazdu kawę, herbatę i cukier. Nie jest on uzupełniany w trakcie pobytu.
!8. Czy dostępne są szlafroki? Szlafroki są dostępne w cenie 15 PLN za sztukę. Darmowe szlafroki są przy korzystaniu z masażu w Pracowni Naturalne Piękno. Dodatkowo w hotelowej recepcji bezpłątnie są dostępne ręczniki kąpielowe.
19. Czy pokoje są sprzątane codziennie? Podczas dłuższego pobytu pokoje są sprzątane raz na 3 pełne doby zakwaterowania. Wcześniejsze sprzątanie jest realizowane jedynie na życzenie Gości. W tym celu proszę o przekazanie informacji do hotelowej recepcji.